2013. április 24., szerda



Ízelítő a 4. fejezetből


(...)  
- Ami azt jelenti, hogy nem hagyhatjuk életben – pattant fel az ágyról Laura, majd siető léptekkel a szobaajtó felé vette az irányt.
- Most hová mész?
- Egyet tippelhetsz – válaszolta félvállról.
- Nem ölheted meg, hiszen csak félig az, ami.
- Nem tudhatod. És különben is, az ereiben egy Alfa vére csordogál – vágott vissza dühösen. Hangjában azonban egy cseppnyi félelmet véltem felfedezni.
- Ha nem ismernélek, azt hinném, hogy egy pillanatra megijedtél Mollytól.
- Áh, szóval már a nevén is szólítod?
- Te akartad, hogy a bizalmába férkőzzek.
- Igen, és ennyi már épp elég is volt. Akció lefújva! Most pedig azon leszek, hogy mihamarabb végezzek a lánnyal.
- Én pedig nem fogom engedni, hogy csak úgy megöld őt. Hisz még azt sem tudjuk, hogy…
- Derek, ez a lány egy időzített bomba, ami bármikor felrobbanhat. Csak a megfelelő alkalom kell hozzá, ami lehet, hogy közelebb van, mint gondolnánk.
- Miért félsz tőle ennyire? – kérdeztem gyanakodva, összeszűkült szemmel, majd közelebb léptem hozzá és mélyen a szemeibe néztem.
(...)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Izgalmas, fordulatos fejezetnek ígérkezik, már alig várom :)

    xoxo
    Sophie

    VálaszTörlés